کارل راو و دیوید اکسلرود

آموزش ساخت کمپین و تبلیغات

مشاهده قسمت یکم
بررسی اجمالی
برنامه درسی

ملزومات پیروزی در انتخابات

در اولین کلاس آنلاین آموزش کمپین، دیوید اکسلرود و کارل راو بینشی به استراتژی های پیروزی در کمپین را به شما ارائه می دهند. شما در این مجموعه با چگونگی تشکیل پلتفرم کمپین و تاثیرگذاری بر مخاطب از طریق پیام رسانی پیوسته آشنا شده و همینطور ابزارها و الهامات لازم برای پیروزی را بدست می آورید.

آنچه دریافت می کنید
۲۴ درس ویدئویی
محتوای آموزشی اختصاصی
100% ضمانت کیفیت

دو راه شرکت در کلاس

محبوب ترین روش

اشتراک طلایی

دسترسی نامحدود به تمام کلاس های 82 استاد - شامل کارل راو و دیوید اکسلرود - برای یکسال
1.0۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه
خرید اشتراک طلایی

خرید این کلاس

دسترسی نامحدود به کلاس کارل راو و دیوید اکسلرود برای یکسال
۱۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه

معارفه

درس ۰۱
معلمان جدید خود، دیوید اکسلرود و کارل روو را ملاقات کنید. در اولین مبحث آن ها برای شما توضیح می دهند که چگونه وارد سیاست شدند، چگونه دوستی نامحتمل آن ها پا گرفت و چرا آن ها انقدر برای دموکراسی شور و شوق دارند.

شروع یک کمپین

درس ۰۲
کارل و دیوید در کلاس آنلاین آموزش کمپین برای شما تشریح می کنند که یک تیم انتخاباتی در ابتدای رقابت ها باید چه چیزهایی را در نظر بگیرد. یاد بگیرید که چگونه باید قانون انتخابات و کاندیدای خود را برای توسعه یک نظریه برای چگونگی بردن در انتخابات شناسایی کنید.

ارزیابی کاندیدای خود

درس ۰۳
شناخت تمام جنبه های کاندیدای مورد نظر برای پیروزی در کمپین انتخاباتی یک ضرورت است. هر دو معلم به شما نشان می دهند که چرا باید از نقاط قوت و ضعف او را آگاهی پیدا کنید: برای شناسایی خطوط حمله و توسعه پیام انتخاباتی.

تحقیق در مورد رقبا

درس ۰۴
کارل به کاوش در چرایی ها و چگونگی های ساخت تحقیقات برای شناسایی رقبا می پدازد و به نگرانی های اخلاقی این عمل اشاره می کند.

کارکردن روی یک کمپین

درس ۰۵
هر دو معلم به شما نحوه انتخاب کاندیدای مورد نظر برای شرکت در کمپین را آموزش می دهند و نقش های مختلف در یک تیم انتخاباتی و نقش تصمیم گیرنده کلیدی را توضیح می دهند.

برنامه ریزی برای کمپین

درس ۰۶
کارل برای شما توضیح می دهد که چرا به یک برنامه ریزی انتخاباتی احتیاج دارید، این برنامه باید شامل چه مواردی باشد و چگونه با پیش روی رقابت ها در جریان مسائل قرار بگیرید و برنامه خود را تکامل دهید.

درک انتخابات الکتورات و هدف قرار دادن رای دهندگان

درس ۰۷
کارل به شما آموزش کمپین می دهد و آموزش ببینید که کدام از بخش های انتخابات الکتروراد را هدف قرار دهید و چگونه به آن ورود کنید. در کنار او دیوید نیز نکات خود را در مورد اهمیت نظر قانون گذاران بیان می کند.

گروه های رای دهنده و کانونی

درس ۰۸
کارل برای شما تشریح می کند که در کل بودجه کمپین باید چه چیزهایی را وارد کنید، چگونه بفهمید که چقدر می توانید پول جمع کنید و راه های مختلف برای جمع کمک های مردمی چگونه است.

بودجه ریزی و جمع آوری کمک های مالی

درس ۰۹
کارل برای شما تشریح می کند که در کل بودجه کمپین باید چه چیزهایی را وارد کنید، چگونه بفهمید که چقدر می توانید پول جمع کنید و راه های مختلف برای جمع کمک های مردمی چگونه است.

پیام تبلیغاتی

درس ۱۰
دیوید و کارل با استفاده از تجربه تبلیغات موثر خود در کمپین های پیشین، به شما انواع مختلف پیام که می توانید برای کمپین خود ایجاد کنید را آموزش می دهند، از محتواهای زندگی نامه ای تا تبلیغات مثبت، تطبیقی و منفی.

مطالعه موردی پیام تبلیغاتی

درس ۱۱
دیوید شما را به جریان کمپین انتخاباتی برای فرماندار آیوآ می برد و به شما نشان می دهد چگونه پیام تبلیغاتی خود را توسعه و تکامل دهید.

حضور عمومی

درس ۱۲
دیوید در این دوره آموزش کمپین در مورد اهمیت شروع یک کمپین بحث می کند و در مورد بنیان سخنرانی آغازین توضیحاتی می دهد و در ادامه شرح می دهد که چرا همه کاندیداهای انتخاب باید متوجه این مساله باشند که در یک کمپین تمام اعمال آن ها زیر ذره بین قرار می گیرد.

انتشار پیام

درس ۱۳
کارل و دیوید وضعیت در حال تغییر رسانه ها را مورد تحلیل قرار می دهند و برای انتشار پیام کاندیدای خود موثرترین نحوه استفاده از تلویزیون و اینترنت را آموزش می دهند.

تحت کنترل در آوردن شبکه های اجتماعی

درس ۱۴
دیوید و کارل ضرورت شبکه های اجتماعی برای کمپین های انتخاباتی مدرن را شرح می دهند. یاد بگیرید که برای انتشار پیام خود، هدف قرار دادن رای دهندگان، جلب کمک ها و پیدا کردن افراد داوطلب چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

ارسال مستقیم پیام

درس ۱۵
کارل توضیح می دهد که ارسال مستقیم نامه هنوز هم ابزار ارزشمند برای دسترسی به رای دهندگان در طی کمپین انتخاباتی است.

شعار تبلیغاتی و لوگوها

درس ۱۶
دیوید با استفاده از تجربیات خود در کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۰۸، دیدگاه منحصر به فرد خود در مورد قدرت شعارها و لوگوهای تبلیغاتی را به شما ارائه می دهد.

حمایت از کاندیدای خود

درس ۱۷
در این دوره آنلاین آموزش کمپین کارل و دیوید به شما راهبردهایی را برای حمایت از کاندیدای خود در چرخه انتخاباتی طاقت فرسا آموزش می دهند؛ از جمله راه هایی برای حفظ انرژی کاندیدا تا ارائه بارخوردهای سفت و سخت.

توانمندسازی نیروهای داوطلب

درس ۱۸
کارل به عنوان متخصص "بازی های زمینی"، به شما آموزش می دهد که در طی کمپین انتخاباتی چگونه از نیروهای داوطلب برای دسترسی به رای دهندگان بالقوه می توان استفاده کرد. همچنین کارل و دیوید بحث می کنند که چرا انجام کارهای داوطلبانه می توان نقطه ورود بسیار خوبی برای کار در یک کمپین باشد.

مناظره ها

درس ۱۹
کارل و دیوید با استفاده از مثال هایی از مناظره های تاریخی، تاکتیک هایی را که کاندیداها برای پیروزی در یک مناظره می توانند استفاده کنند، شرح می دهند.

قرار دادن کمپین در مسیری خاص

درس ۲۰
دیوید توضیح می دهد که چگونه می توان از اشتباهات غیرقابل اجتناب و حملات منفی که در طی هر انتخاباتی رخ می دهد سر افراز بیرون آمد.

شناسایی افراد تاثیرگذار

درس ۲۱
کارل به شما آموزش می دهد که چگونه شرکت ها و افرادی که به طور مثبتی می توانند در کمپین شما تاثیر گذار باشند را شناسایی کنید و از آن ها بهره ببرید.

پایان مسابقه

درس ۲۲
هفته های پایانی یک کمپین، پر مشغله ترین بخش یک چرخه انتخاباتی است. دیوید و کارل در مورد اولویت هایی که در رقابت به سمت خط پایان انتخابات باید در نظر بگیرید صحبت می کنند.

وضعیت کنونی سیاست

درس ۲۳
کارل و دیوید در مورد دیدگاه خود در مورد وضعیت قطبی سیاست در امریکا و آینده سیاسی کشور بحث می کنند.

حرف های پایانی

درس ۲۴
دیوید و کارل از شما می خواهند که دست به عمل بزنید و شما را تشویق می کنند که خود را درگیر سیاست کنید و تغییر ایجاد کنید.
کارل راو و دیوید اکسلرود
آموزش ساخت کمپین و تبلیغات

کارل راو و دیوید اکسلرود

آموزش ساخت کمپین و تبلیغات

۲۴ درس

دیوید اکسلرود و کارل روو، استراتژیست‌های مشهور کمپین‌های انتخاباتی ریاست جمهوری، برای شما آنچه را در راهبردهای موثر سیاسی و اطلاع رسانی می‌گذرد آشکار می‌سازند.

٪۱۰۰ انحصاری

برای دسترسی به ویدیوهای آموزش کمپین و موارد اختصاصی همین امروز ثبت نام کنید. با سرعت دلخواه خود روی تلفن همراه یا رایانه شروع به یادگیری کنید.

خرید تمامی کلاس ها
با خرید اشتراک سالیانه به این کلاس نیز دسترسی دارید
 ۱۰۰.۰۰۰ تومان برای زیرنویس فارسی و انگلیسی
دسترسی مادام العمر به محتوای دوره

قسمت یکم کلاس

ویدئو کامل قسمت یکم و موضوعات کلاس را ببینید

ملزومات پیروزی در انتخابات

در اولین کلاس آنلاین آموزش کمپین، دیوید اکسلرود و کارل راو بینشی به استراتژی های پیروزی در کمپین را به شما ارائه می دهند. شما در این مجموعه با چگونگی تشکیل پلتفرم کمپین و تاثیرگذاری بر مخاطب از طریق پیام رسانی پیوسته آشنا شده و همینطور ابزارها و الهامات لازم برای پیروزی را بدست می آورید.

هر زمان، هرجا

با شرایط خودتان، با روند خودتان، روی موبایل، دسکتاپ، لپ تاپ و یا تلوزیون هوشمند بیاموزید

۱۵ صفحه کتاب کار

یک کتاب کار قابل دانلود به همراه مباحث کلاسی آموزش کمپین ارائه می‌شود که شامل یک واژه‌نامه، لیست منابع مطالعاتی و اطلاعات تکمیلی می‌شود.

۲۴ درس ویدیویی

استراتژیست‌هایی که در پشت برد انتخاباتی باراک اوباما و جرج بوش قرار داشتند به شما می‌آموزند که چگونه یک کمپین موفق راه بیاندازید و صدای خود را در سیاست بیابید.
دانشجویان به مسترکلاس میانگین نمره 4.7 از 5 ستاره را داده اند
ما رضایت 100% را برای تمامی خریدها ضمانت می کنیم

برنامه درسی

۰۱

معارفه

معلمان جدید خود، دیوید اکسلرود و کارل روو را ملاقات کنید. در اولین مبحث آن ها برای شما توضیح می دهند که چگونه وارد سیاست شدند، چگونه دوستی نامحتمل آن ها پا گرفت و چرا آن ها انقدر برای دموکراسی شور و شوق دارند.

۰۲

شروع یک کمپین

کارل و دیوید در کلاس آنلاین آموزش کمپین برای شما تشریح می کنند که یک تیم انتخاباتی در ابتدای رقابت ها باید چه چیزهایی را در نظر بگیرد. یاد بگیرید که چگونه باید قانون انتخابات و کاندیدای خود را برای توسعه یک نظریه برای چگونگی بردن در انتخابات شناسایی کنید.

۰۳

ارزیابی کاندیدای خود

شناخت تمام جنبه های کاندیدای مورد نظر برای پیروزی در کمپین انتخاباتی یک ضرورت است. هر دو معلم به شما نشان می دهند که چرا باید از نقاط قوت و ضعف او را آگاهی پیدا کنید: برای شناسایی خطوط حمله و توسعه پیام انتخاباتی.

۰۴

تحقیق در مورد رقبا

کارل به کاوش در چرایی ها و چگونگی های ساخت تحقیقات برای شناسایی رقبا می پدازد و به نگرانی های اخلاقی این عمل اشاره می کند.

۰۵

کارکردن روی یک کمپین

هر دو معلم به شما نحوه انتخاب کاندیدای مورد نظر برای شرکت در کمپین را آموزش می دهند و نقش های مختلف در یک تیم انتخاباتی و نقش تصمیم گیرنده کلیدی را توضیح می دهند.

۰۶

برنامه ریزی برای کمپین

کارل برای شما توضیح می دهد که چرا به یک برنامه ریزی انتخاباتی احتیاج دارید، این برنامه باید شامل چه مواردی باشد و چگونه با پیش روی رقابت ها در جریان مسائل قرار بگیرید و برنامه خود را تکامل دهید.

۰۷

درک انتخابات الکتورات و هدف قرار دادن رای دهندگان

کارل به شما آموزش کمپین می دهد و آموزش ببینید که کدام از بخش های انتخابات الکتروراد را هدف قرار دهید و چگونه به آن ورود کنید. در کنار او دیوید نیز نکات خود را در مورد اهمیت نظر قانون گذاران بیان می کند.

۰۸

گروه های رای دهنده و کانونی

کارل برای شما تشریح می کند که در کل بودجه کمپین باید چه چیزهایی را وارد کنید، چگونه بفهمید که چقدر می توانید پول جمع کنید و راه های مختلف برای جمع کمک های مردمی چگونه است.

۰۹

بودجه ریزی و جمع آوری کمک های مالی

کارل برای شما تشریح می کند که در کل بودجه کمپین باید چه چیزهایی را وارد کنید، چگونه بفهمید که چقدر می توانید پول جمع کنید و راه های مختلف برای جمع کمک های مردمی چگونه است.

۱۰

پیام تبلیغاتی

دیوید و کارل با استفاده از تجربه تبلیغات موثر خود در کمپین های پیشین، به شما انواع مختلف پیام که می توانید برای کمپین خود ایجاد کنید را آموزش می دهند، از محتواهای زندگی نامه ای تا تبلیغات مثبت، تطبیقی و منفی.

۱۱

مطالعه موردی پیام تبلیغاتی

دیوید شما را به جریان کمپین انتخاباتی برای فرماندار آیوآ می برد و به شما نشان می دهد چگونه پیام تبلیغاتی خود را توسعه و تکامل دهید.

۱۲

حضور عمومی

دیوید در این دوره آموزش کمپین در مورد اهمیت شروع یک کمپین بحث می کند و در مورد بنیان سخنرانی آغازین توضیحاتی می دهد و در ادامه شرح می دهد که چرا همه کاندیداهای انتخاب باید متوجه این مساله باشند که در یک کمپین تمام اعمال آن ها زیر ذره بین قرار می گیرد.

۱۳

انتشار پیام

کارل و دیوید وضعیت در حال تغییر رسانه ها را مورد تحلیل قرار می دهند و برای انتشار پیام کاندیدای خود موثرترین نحوه استفاده از تلویزیون و اینترنت را آموزش می دهند.

۱۴

تحت کنترل در آوردن شبکه های اجتماعی

دیوید و کارل ضرورت شبکه های اجتماعی برای کمپین های انتخاباتی مدرن را شرح می دهند. یاد بگیرید که برای انتشار پیام خود، هدف قرار دادن رای دهندگان، جلب کمک ها و پیدا کردن افراد داوطلب چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

۱۵

ارسال مستقیم پیام

کارل توضیح می دهد که ارسال مستقیم نامه هنوز هم ابزار ارزشمند برای دسترسی به رای دهندگان در طی کمپین انتخاباتی است.

۱۶

شعار تبلیغاتی و لوگوها

دیوید با استفاده از تجربیات خود در کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۰۸، دیدگاه منحصر به فرد خود در مورد قدرت شعارها و لوگوهای تبلیغاتی را به شما ارائه می دهد.

۱۷

حمایت از کاندیدای خود

در این دوره آنلاین آموزش کمپین کارل و دیوید به شما راهبردهایی را برای حمایت از کاندیدای خود در چرخه انتخاباتی طاقت فرسا آموزش می دهند؛ از جمله راه هایی برای حفظ انرژی کاندیدا تا ارائه بارخوردهای سفت و سخت.

۱۸

توانمندسازی نیروهای داوطلب

کارل به عنوان متخصص "بازی های زمینی"، به شما آموزش می دهد که در طی کمپین انتخاباتی چگونه از نیروهای داوطلب برای دسترسی به رای دهندگان بالقوه می توان استفاده کرد. همچنین کارل و دیوید بحث می کنند که چرا انجام کارهای داوطلبانه می توان نقطه ورود بسیار خوبی برای کار در یک کمپین باشد.

۱۹

مناظره ها

کارل و دیوید با استفاده از مثال هایی از مناظره های تاریخی، تاکتیک هایی را که کاندیداها برای پیروزی در یک مناظره می توانند استفاده کنند، شرح می دهند.

۲۰

قرار دادن کمپین در مسیری خاص

دیوید توضیح می دهد که چگونه می توان از اشتباهات غیرقابل اجتناب و حملات منفی که در طی هر انتخاباتی رخ می دهد سر افراز بیرون آمد.

۲۱

شناسایی افراد تاثیرگذار

کارل به شما آموزش می دهد که چگونه شرکت ها و افرادی که به طور مثبتی می توانند در کمپین شما تاثیر گذار باشند را شناسایی کنید و از آن ها بهره ببرید.

۲۲

پایان مسابقه

هفته های پایانی یک کمپین، پر مشغله ترین بخش یک چرخه انتخاباتی است. دیوید و کارل در مورد اولویت هایی که در رقابت به سمت خط پایان انتخابات باید در نظر بگیرید صحبت می کنند.

۲۳

وضعیت کنونی سیاست

کارل و دیوید در مورد دیدگاه خود در مورد وضعیت قطبی سیاست در امریکا و آینده سیاسی کشور بحث می کنند.

۲۴

حرف های پایانی

دیوید و کارل از شما می خواهند که دست به عمل بزنید و شما را تشویق می کنند که خود را درگیر سیاست کنید و تغییر ایجاد کنید.

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
100000
شروع کنید

منابع

کتاب کار کلاس

دانلود کرده و با کلاس همراهی کنید.

دانلود کتاب کار

برای دانلود باید دانشجوی این کلاس باشید.