دیان ون فاستنبرگ

آموزش ساخت برند فشن

مشاهده قسمت یکم
بررسی اجمالی
برنامه درسی

برند خودتان را طراحی کنید

آموزش طراحی مد با دیان ون فارستنبرگ برای اولین بار در ایران. دیان در دهه سوم زندگی خود، مالک یک کارخانه منسوجات در ایتالیا را قانع کرد تا اولین طراحی هایش را تولید کند. او با همان نمونه ها به نیویورک رفت تا منحصر بفردترین و با دوام ترین برندهای فشن را خلق کند. دیان در اولین کلاس آنلاین خود چگونگی خلق یک برند را آموزش می دهد. شما روش ایجاد یک هویت بصری، جلب وفاداری، دنبال کردن رویای خود و تولید محصول خود را خواهید آموخت.

آنچه دریافت می کنید
۱۷ درس ویدئویی
محتوای آموزشی اختصاصی
100% ضمانت کیفیت

دو راه شرکت در کلاس

محبوب ترین روش

اشتراک طلایی

دسترسی نامحدود به تمام کلاس های 82 استاد - شامل دیان ون فاستنبرگ - برای یکسال
1.0۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه
خرید اشتراک طلایی

خرید این کلاس

دسترسی نامحدود به کلاس دیان ون فاستنبرگ برای یکسال
۱۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه

معارفه

درس ۰۱
با استاد جدید خود آشنا شوید: دیان ون فارستنبرگ؛ شخصیتی برجسته در زمینه طراحی مد و فشن و نابغه برندینگ. دیان در این قسمت به مهمترین اهداف مسترکلاس خود اشاره نموده و به اهمیت داشتن هدف در زندگی می پردازد.

آشنایی با صنعت مد و فشن

درس ۰۲
چرا می خواهید طراح فشن شوید؟ دیان با این سوال شما را به چالش کشیده و چگونگی برداشتن گام اول در صنعت مد را به شما نشان می دهد.

خلق و توسعه محصول: بخش ۱

درس ۰۳
نحوه الهام گرفتن برای طراحی های خود را بیاموزید. هنر، طبیعت و رنگ هریک به تنهایی نقش بسزایی در متمایز شدن برند شما در بازار دارد.

خلق و توسعه محصول: بخش ۲

درس ۰۴
چگونگی وارد کردن محصول و برند سازی در بازار را بیاموزید. در این قسمت به سوالاتی همچون: چرا برند شما باید دارای مفهوم خاص باشد؟ و چرا دیدگاه شما بعنوان یک مصرف کننده نقشی اساسی دارد؟

تحقیقات محصول و بازار

درس ۰۵
دیان در مورد اهمیت تحقیق در بازار، پر کردن خلاء ها در کالاهای موجود در بازار، و روش هایی برای سنجش سطح رقابت توضیح می دهد.

شکل دادن " DNA " برند شما

درس ۰۶
از لوگو ها و نام های تجاری گرفته تا ایجاد پورتفوی برای برند، دیان به چگونگی شکل دادن " DNA " و ذات برند می پردازد.

ارائه برند به بازارهای جهانی

درس ۰۷
در هفتمین قسمت آموزش طراحی مد دیان در مورد ایجاد وفاداری به برند و ارائه داستان بخصوص برای برند پرداخته و نمونه هایی در این باب می آورد.

ارتباط گرفتن با مصرف کننده

درس ۰۸
نحوه شناسایی مصرف کنندگان و ایجاد ارتباط با آن ها را بیاموزید. وفاداری به برند برخواسته از ارزش قائل شدن برای برند از سوی مصرف کننده است.

به کارگیری شبکه های اجتماعی

درس ۰۹
شبکه های اجتماعی نحوه ارتباط برندهای فشن با مشتریان و مخاطبین را دستخوش تغییر کرده است. دیان به بررسی بهترین رویکرد بازاریابی از طریق این پلتفرم ها می پردازد.

گسترش دادن برند

درس ۱۰
همکاری های منطقی می تواند موجب رشد برند شما شود. دیان تکنیک های خود برای انتخاب پروژه های مشارکتی برند و اجتناب از اشتباهات در این مسیر را به اشتراک می گذارد.

جلسه دانشجویان: کاترین

درس ۱۱
دیان و یکی از دانشجویان به بررسی مواردی همچون الهام گرفتن، تاثیر گرفتن، و آرزوهای کاری می پردازد.

جلسه دانشجویان: دنی

درس ۱۲
دیان با یک از طراح جوان و رو به ترقی در مورد نقش تاثیر گرفتن و منابع الهام صحبت می کند.

سرگذشت دیان - بخش ۱

درس ۱۳
دیان با اینکه وارد دانشگاه فشن نشد، راه ورود به این صنعت را پیدا کرد. نحوه آشنایی او با صنعت مد و تبلیغات را بشنوید. همچنین او به صحبت در مورد اهمیت تصور قدرمند در ابتدای دوران کاری می پردازد.

سرگذشت دیان - بخش ۲

درس ۱۴
دیان به صحبت در مورد ارائه اولیه و ارائه ی مجدد یکی از معروفترین طراحی های خود می پردازد.

استقامت ذهنی

درس ۱۵
در پانزدهمین قسمت آموزش طراحی مد دیان به بحث در مورد شکست و اهمیت اعتقاد داشتن به خود می پردازد.

سخن های پایانی دیان

درس ۱۶
در آخرین قسمت، دیان از فسلفه خود در مورد فشن صحبت می کند و شما را تشویق به شروع طراحی برند، و زندگی تان می کند.

انسان دوستی و سخاوت

درس ۱۷
در این قسمت ویژه، دیان به صحبت در مورد انسان دوستی می پردازد و توضیح می دهد که چرا همواره به نظرش هیچ چیز مهم تر از سخاوت نیست.
دیان ون فاستنبرگ
آموزش ساخت برند فشن

دیان ون فاستنبرگ

آموزش ساخت برند فشن

۱۷ درس

دیان ون فاستنبرگ، در طول ۱۷ جلسه ویدیویی آموزشی به شما می‌آموزد که چگونه برند خود را بسازید و برای آن بازاریابی کنید.

٪۱۰۰ انحصاری

از سازنده لباس‌های مد و پر زرق و برق در اولین کلاس آنلاین او آموزش ببینید.

خرید تمامی کلاس ها
با خرید اشتراک سالیانه به این کلاس نیز دسترسی دارید
 ۱۰۰.۰۰۰ تومان برای زیرنویس فارسی و انگلیسی
دسترسی مادام العمر به محتوای دوره

قسمت یکم کلاس

ویدئو کامل قسمت یکم و موضوعات کلاس را ببینید

برند خودتان را طراحی کنید

آموزش طراحی مد با دیان ون فارستنبرگ برای اولین بار در ایران. دیان در دهه سوم زندگی خود، مالک یک کارخانه منسوجات در ایتالیا را قانع کرد تا اولین طراحی هایش را تولید کند. او با همان نمونه ها به نیویورک رفت تا منحصر بفردترین و با دوام ترین برندهای فشن را خلق کند. دیان در اولین کلاس آنلاین خود چگونگی خلق یک برند را آموزش می دهد. شما روش ایجاد یک هویت بصری، جلب وفاداری، دنبال کردن رویای خود و تولید محصول خود را خواهید آموخت.

هر زمان، هرجا

با شرایط خودتان، با روند خودتان، روی موبایل، دسکتاپ، لپ تاپ و یا تلوزیون هوشمند بیاموزید

۵۷ صفحه کتاب کار

یک کتاب کار قابل دانلود به همراه مباحث کلاسی ارائه می‌شود که شامل جمع‌بندی دروس و اطلاعات تکمیلی می‌شود.

۱۷ درس ویدیویی

در حالی که دیان درس‌های خود را از تجریبات خود طی ۵ دهه فعالیت در صنعت مد برای شما به اشتراک می‌گذارد، او را ببینید، حرف‌های او بشنوید و از او یاد بگیرید.
دانشجویان به مسترکلاس میانگین نمره 4.7 از 5 ستاره را داده اند
ما رضایت 100% را برای تمامی خریدها ضمانت می کنیم

برنامه درسی

۰۱

معارفه

با استاد جدید خود آشنا شوید: دیان ون فارستنبرگ؛ شخصیتی برجسته در زمینه طراحی مد و فشن و نابغه برندینگ. دیان در این قسمت به مهمترین اهداف مسترکلاس خود اشاره نموده و به اهمیت داشتن هدف در زندگی می پردازد.

۰۲

آشنایی با صنعت مد و فشن

چرا می خواهید طراح فشن شوید؟ دیان با این سوال شما را به چالش کشیده و چگونگی برداشتن گام اول در صنعت مد را به شما نشان می دهد.

۰۳

خلق و توسعه محصول: بخش ۱

نحوه الهام گرفتن برای طراحی های خود را بیاموزید. هنر، طبیعت و رنگ هریک به تنهایی نقش بسزایی در متمایز شدن برند شما در بازار دارد.

۰۴

خلق و توسعه محصول: بخش ۲

چگونگی وارد کردن محصول و برند سازی در بازار را بیاموزید. در این قسمت به سوالاتی همچون: چرا برند شما باید دارای مفهوم خاص باشد؟ و چرا دیدگاه شما بعنوان یک مصرف کننده نقشی اساسی دارد؟

۰۵

تحقیقات محصول و بازار

دیان در مورد اهمیت تحقیق در بازار، پر کردن خلاء ها در کالاهای موجود در بازار، و روش هایی برای سنجش سطح رقابت توضیح می دهد.

۰۶

شکل دادن " DNA " برند شما

از لوگو ها و نام های تجاری گرفته تا ایجاد پورتفوی برای برند، دیان به چگونگی شکل دادن " DNA " و ذات برند می پردازد.

۰۷

ارائه برند به بازارهای جهانی

در هفتمین قسمت آموزش طراحی مد دیان در مورد ایجاد وفاداری به برند و ارائه داستان بخصوص برای برند پرداخته و نمونه هایی در این باب می آورد.

۰۸

ارتباط گرفتن با مصرف کننده

نحوه شناسایی مصرف کنندگان و ایجاد ارتباط با آن ها را بیاموزید. وفاداری به برند برخواسته از ارزش قائل شدن برای برند از سوی مصرف کننده است.

۰۹

به کارگیری شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نحوه ارتباط برندهای فشن با مشتریان و مخاطبین را دستخوش تغییر کرده است. دیان به بررسی بهترین رویکرد بازاریابی از طریق این پلتفرم ها می پردازد.

۱۰

گسترش دادن برند

همکاری های منطقی می تواند موجب رشد برند شما شود. دیان تکنیک های خود برای انتخاب پروژه های مشارکتی برند و اجتناب از اشتباهات در این مسیر را به اشتراک می گذارد.

۱۱

جلسه دانشجویان: کاترین

دیان و یکی از دانشجویان به بررسی مواردی همچون الهام گرفتن، تاثیر گرفتن، و آرزوهای کاری می پردازد.

۱۲

جلسه دانشجویان: دنی

دیان با یک از طراح جوان و رو به ترقی در مورد نقش تاثیر گرفتن و منابع الهام صحبت می کند.

۱۳

سرگذشت دیان - بخش ۱

دیان با اینکه وارد دانشگاه فشن نشد، راه ورود به این صنعت را پیدا کرد. نحوه آشنایی او با صنعت مد و تبلیغات را بشنوید. همچنین او به صحبت در مورد اهمیت تصور قدرمند در ابتدای دوران کاری می پردازد.

۱۴

سرگذشت دیان - بخش ۲

دیان به صحبت در مورد ارائه اولیه و ارائه ی مجدد یکی از معروفترین طراحی های خود می پردازد.

۱۵

استقامت ذهنی

در پانزدهمین قسمت آموزش طراحی مد دیان به بحث در مورد شکست و اهمیت اعتقاد داشتن به خود می پردازد.

۱۶

سخن های پایانی دیان

در آخرین قسمت، دیان از فسلفه خود در مورد فشن صحبت می کند و شما را تشویق به شروع طراحی برند، و زندگی تان می کند.

۱۷

انسان دوستی و سخاوت

در این قسمت ویژه، دیان به صحبت در مورد انسان دوستی می پردازد و توضیح می دهد که چرا همواره به نظرش هیچ چیز مهم تر از سخاوت نیست.

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
100000
شروع کنید

منابع

کتاب کار کلاس

دانلود کرده و با کلاس همراهی کنید.

دانلود کتاب کار

برای دانلود باید دانشجوی این کلاس باشید.