سارا بلیکلی

آموزش خود کارآفرینی

مشاهده قسمت یکم
بررسی اجمالی
برنامه درسی

ایده بزرگ خود را پیدا کنید

موفقیت در کسب و کار اینترنتی را از سارا بلیکلی آموزش ببینید.سارا بلیکلی با چیزی بیش از یک ایده و انگیزه برای پیدا کردن مسیرش، از فروشنده خانه به خانه برای فروش دستگاه فکس گرفته تا تبدیل شدن به جوانترین خانم میلیاردر خود ساخته در سال ۲۰۱۲ پیش رفت. اکنون طراح، سرمایه گذار و مؤسس اسپانکس به شما آموزش می دهد تا درها را باز کنید و قرادادها را ببندید. روش سارا در اولویت مداری مشتری و تاکتیک های او برای مدل سازی، برند سازی و آگاهی بخشی و خود راه اندازی روش خویش به سمت موفقیت را فرا بگیرید.

آنچه دریافت می کنید
۱۴ درس ویدئویی
محتوای آموزشی اختصاصی
100% ضمانت کیفیت

دو راه شرکت در کلاس

محبوب ترین روش

اشتراک طلایی

دسترسی نامحدود به تمام کلاس های 82 استاد - شامل سارا بلیکلی - برای یکسال
1.0۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه
خرید اشتراک طلایی

خرید این کلاس

دسترسی نامحدود به کلاس سارا بلیکلی برای یکسال
۱۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه

پیدا کردن هدف

درس ۰۱
با معلم جدید خود ملاقات کنید: سارا بلیکلی، میلیاردر خود ساخته و موسس شرکت اسپانکس. سارا در مورد ماجراجویی های خود به عنوان یک مخترع و کار آفرین صحبت می کند و با شما اهداف خود برای خدمت به زنان و تولید محصولات بهتر برای زنان به اشتراک می گذارد.

توسعه ایده های بزرگ خود

درس ۰۲
سارا در مورد میزان زمانی که برای تفکر در مورد توسعه ایده های خود نیاز دارید صحبت می کند. یاد بگیرید که چگونه ایده های خود را تصفیه کنید، چگونه خود را از رقبایتان متمایز کنید و چگونه ایده های خود را ثبت کنید.

وضعیت ذهنی یک کار آفرین

درس ۰۳
برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین باید وضعیت ذهنی مناسبی را برای خود ایجاد کنید و آن را توسعه دهید. سارا به شما یاد می دهد که به گونه ای ذهن خود را تربیت کنید که از شکست ها استقبال کنید، در چالش های مختلف به دنبال درس های پنهان آن باشید، مقاصد خود را مشخص و عینی کنید و بالاها را هدف بگیرید.

تولید نمونه اولیه

درس ۰۴
سارا به شما تاکتیک های جواب پس داده تولید نمونه اولیه را آموزش می دهد، از جمله اینکه چگونه از بازخورد مشتریان آگاه شوید و روی نقاط ضعف خود کار کنید. او همچنین در مورد توسعه بعضی از ابداعات خود بحث می کند.

ساخت

درس ۰۵
سارا به عنوان یک مخترع، محدودیت های مختلف را با سازندگان به چالش می کشد. سارا شما را تشویق می کند که خارج از محدودیت ها فکر کنید و به شما یاد می دهد که چگونه یک تولید کننده انتخاب کنید، در مورد حداقل ها با او مذاکره کنید و از طریق تنوع بخشی به تولید کنندگان برای خود اهرم ایجاد کنید.

فروش

درس ۰۶
سارا به عنوان خبره فروش که زمانی کار خود را با فروش دستگاه فکس از دری به در دیگر شروع کرد، ایده های عملی خود را برای فروش با شما به اشتراک می گذارد؛ از جمله اینکه چگونه مشتری خود را بشناسید، چگونه یک "نه" را به "بله" تبدیل کنیم و چگونه با ترس های خود از فروش دست و پنجه نرم کنیم.

ایجاد آگاهی

درس ۰۷
اسپانکس از طریق محصولاتی که زنان دوست دارند و از آن تعریف می کنند تعریف به برندی شده که همه امروز آن را می شناسیم. سارا شما را تشویق می کند که با ماجرای اصلی خود بازار را به پیش ببرید و از طریق تاکتیک های بازاریابی سر و صدا ایجاد کنید.

بازاریابی: مطالعه موردی برند " Mented "

درس ۰۸
سارا با کی جی میلر، موسس برند آرایشی منتد و محصولات آرایشی روزمره نود هم صحبت می شود. آن ها در مورد اهمیت تفکیک در خرده فروشی، هماهنگی در ارائه محصول و رهبری بازار با شعار اصلی خود صحبت می کنند.

قیمت گذاری

درس ۰۹
قیمت گذاری یکی از مهم ترین بخش های هر تجارت است. سارا نکاتی را به کارآفرینان مشتاق در مورد نحوه ساخت ارزش فهم شده، توسعه برنامه های توزیع و ایجاد استراتژی های تخفیف کالاها ارائه می دهد.

قیمت گذاری: مطالعه موردی برند " Wellround "

درس ۱۰
سارا با بتسی شیلینگ، موسس کمپانی ولراند (که یک کمپانی تولید محصولات بهداشتی است) در مورد جایگیری در بازار به بحث می نشیند. یاد بگیرید که در ارتباط با هزینه های تولید چگونه محصولات خود را قیمت گذاری کنید و چگونه در مورد همکاری در توزیع محصولات خلاقانه فکر کنید.

ساخت یک فرهنگ

درس ۱۱
برای سارا فرهنگ شرکتی به خصوص برای رشد اسپانکس یک اولویت مهم محسوب می شود. سارا بر اهمیت استخدام افراد برای پوشش ضعف های شرکت، توانمند سازی کارمندان و ایجاد یک فرهنگ برای درس گرفتن از شکست ها تاکید می کند.

فرهنگ و رشد: مطالعه موردی برند " Fellow "

درس ۱۲
سارا یا جیک میلر، موسس شرک فلو (تولید کننده ابزار حرفه ای درست کردن قهوه) به بحث می نشیند، و با او در مورد اهمیت ساخت و توسعه یک فرهنگ شرکتی مثبت و مقیاس سازی هوشمندانه، به خصوص در امر استخدام نیرو در کسب و کار اینترنتی با او صحبت می کند.

مطالعه موردی برند " Spanx "

درس ۱۳
سارا در مورد ساخت و توسعه موفق ترین محصولات شرکت خود با جزییات بحث می کند و به شما بینشی گسترده تر در مورد مراحل مختلف فرآیند تولید و توسعه می دهد، از جمله نام گذاری آن ها، نحوه ابداع این محصولات و تفکیک آن از محصولات دیگر.

راهنمای بقای سارا

درس ۱۴
سارا دانش خود را در مورد فراز و نشیب های زندگی یک کار آفرین با شما به اشتراک می گذارد. فلسفه پایه فکر او را که برای موفقیت او حیاتی بوده است یاد بگیرید، از ساخت یک سیستم حمایتی تا مدیریت زمان و تردیدهای خود.
سارا بلیکلی
آموزش خود کارآفرینی

سارا بلیکلی

آموزش خود کارآفرینی

۱۴ درس

مؤسس اسپانکس، سارا بلیکلی، روش های راه اندازی و شیوه های خود برای ابداعدر کسب و کار اینترنتی، فروش و بازاریابی محصولاتی که مشتری ها عاشق آنها باشند را یاد می دهد.

٪۱۰۰ انحصاری

برای دسترسی به ویدئوهای آموزشی کسب و کار اینترنتی و موارد اختصاصی همین امروز ثبت نام کنید. بر اساس سرعت دلخواه خود شروع به یادگیری در تلفن همراه خود، رایانه یا تلویزیون هوشمند کنید.

خرید تمامی کلاس ها
با خرید اشتراک سالیانه به این کلاس نیز دسترسی دارید
 ۱۰۰.۰۰۰ تومان برای زیرنویس فارسی و انگلیسی
دسترسی مادام العمر به محتوای دوره

قسمت یکم کلاس

ویدئو کامل قسمت یکم و موضوعات کلاس را ببینید

ایده بزرگ خود را پیدا کنید

موفقیت در کسب و کار اینترنتی را از سارا بلیکلی آموزش ببینید.سارا بلیکلی با چیزی بیش از یک ایده و انگیزه برای پیدا کردن مسیرش، از فروشنده خانه به خانه برای فروش دستگاه فکس گرفته تا تبدیل شدن به جوانترین خانم میلیاردر خود ساخته در سال ۲۰۱۲ پیش رفت. اکنون طراح، سرمایه گذار و مؤسس اسپانکس به شما آموزش می دهد تا درها را باز کنید و قرادادها را ببندید. روش سارا در اولویت مداری مشتری و تاکتیک های او برای مدل سازی، برند سازی و آگاهی بخشی و خود راه اندازی روش خویش به سمت موفقیت را فرا بگیرید.

هر زمان، هرجا

با شرایط خودتان، با روند خودتان، روی موبایل، دسکتاپ، لپ تاپ و یا تلوزیون هوشمند بیاموزید

۴۸ صفحه کتاب کار

یک کتاب کار قابل دانلود با پیشنهاداتی برای پروراندن ایده یک میلیو دلاری، داشتن یک محصول اصل وتعریف هویت برند خویش.

۱۴ درس ویدیویی

مؤسس اسپانکس، سارا بلیکلی، شیوه خودش برای ایجاد یک محصول، برندسازی و معرفی و نیز راه اندازی روش خودتان برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی را به شما آموزش می دهد.
دانشجویان به مسترکلاس میانگین نمره 4.7 از 5 ستاره را داده اند
ما رضایت 100% را برای تمامی خریدها ضمانت می کنیم

برنامه درسی

۰۱

پیدا کردن هدف

با معلم جدید خود ملاقات کنید: سارا بلیکلی، میلیاردر خود ساخته و موسس شرکت اسپانکس. سارا در مورد ماجراجویی های خود به عنوان یک مخترع و کار آفرین صحبت می کند و با شما اهداف خود برای خدمت به زنان و تولید محصولات بهتر برای زنان به اشتراک می گذارد.

۰۲

توسعه ایده های بزرگ خود

سارا در مورد میزان زمانی که برای تفکر در مورد توسعه ایده های خود نیاز دارید صحبت می کند. یاد بگیرید که چگونه ایده های خود را تصفیه کنید، چگونه خود را از رقبایتان متمایز کنید و چگونه ایده های خود را ثبت کنید.

۰۳

وضعیت ذهنی یک کار آفرین

برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین باید وضعیت ذهنی مناسبی را برای خود ایجاد کنید و آن را توسعه دهید. سارا به شما یاد می دهد که به گونه ای ذهن خود را تربیت کنید که از شکست ها استقبال کنید، در چالش های مختلف به دنبال درس های پنهان آن باشید، مقاصد خود را مشخص و عینی کنید و بالاها را هدف بگیرید.

۰۴

تولید نمونه اولیه

سارا به شما تاکتیک های جواب پس داده تولید نمونه اولیه را آموزش می دهد، از جمله اینکه چگونه از بازخورد مشتریان آگاه شوید و روی نقاط ضعف خود کار کنید. او همچنین در مورد توسعه بعضی از ابداعات خود بحث می کند.

۰۵

ساخت

سارا به عنوان یک مخترع، محدودیت های مختلف را با سازندگان به چالش می کشد. سارا شما را تشویق می کند که خارج از محدودیت ها فکر کنید و به شما یاد می دهد که چگونه یک تولید کننده انتخاب کنید، در مورد حداقل ها با او مذاکره کنید و از طریق تنوع بخشی به تولید کنندگان برای خود اهرم ایجاد کنید.

۰۶

فروش

سارا به عنوان خبره فروش که زمانی کار خود را با فروش دستگاه فکس از دری به در دیگر شروع کرد، ایده های عملی خود را برای فروش با شما به اشتراک می گذارد؛ از جمله اینکه چگونه مشتری خود را بشناسید، چگونه یک "نه" را به "بله" تبدیل کنیم و چگونه با ترس های خود از فروش دست و پنجه نرم کنیم.

۰۷

ایجاد آگاهی

اسپانکس از طریق محصولاتی که زنان دوست دارند و از آن تعریف می کنند تعریف به برندی شده که همه امروز آن را می شناسیم. سارا شما را تشویق می کند که با ماجرای اصلی خود بازار را به پیش ببرید و از طریق تاکتیک های بازاریابی سر و صدا ایجاد کنید.

۰۸

بازاریابی: مطالعه موردی برند " Mented "

سارا با کی جی میلر، موسس برند آرایشی منتد و محصولات آرایشی روزمره نود هم صحبت می شود. آن ها در مورد اهمیت تفکیک در خرده فروشی، هماهنگی در ارائه محصول و رهبری بازار با شعار اصلی خود صحبت می کنند.

۰۹

قیمت گذاری

قیمت گذاری یکی از مهم ترین بخش های هر تجارت است. سارا نکاتی را به کارآفرینان مشتاق در مورد نحوه ساخت ارزش فهم شده، توسعه برنامه های توزیع و ایجاد استراتژی های تخفیف کالاها ارائه می دهد.

۱۰

قیمت گذاری: مطالعه موردی برند " Wellround "

سارا با بتسی شیلینگ، موسس کمپانی ولراند (که یک کمپانی تولید محصولات بهداشتی است) در مورد جایگیری در بازار به بحث می نشیند. یاد بگیرید که در ارتباط با هزینه های تولید چگونه محصولات خود را قیمت گذاری کنید و چگونه در مورد همکاری در توزیع محصولات خلاقانه فکر کنید.

۱۱

ساخت یک فرهنگ

برای سارا فرهنگ شرکتی به خصوص برای رشد اسپانکس یک اولویت مهم محسوب می شود. سارا بر اهمیت استخدام افراد برای پوشش ضعف های شرکت، توانمند سازی کارمندان و ایجاد یک فرهنگ برای درس گرفتن از شکست ها تاکید می کند.

۱۲

فرهنگ و رشد: مطالعه موردی برند " Fellow "

سارا یا جیک میلر، موسس شرک فلو (تولید کننده ابزار حرفه ای درست کردن قهوه) به بحث می نشیند، و با او در مورد اهمیت ساخت و توسعه یک فرهنگ شرکتی مثبت و مقیاس سازی هوشمندانه، به خصوص در امر استخدام نیرو در کسب و کار اینترنتی با او صحبت می کند.

۱۳

مطالعه موردی برند " Spanx "

سارا در مورد ساخت و توسعه موفق ترین محصولات شرکت خود با جزییات بحث می کند و به شما بینشی گسترده تر در مورد مراحل مختلف فرآیند تولید و توسعه می دهد، از جمله نام گذاری آن ها، نحوه ابداع این محصولات و تفکیک آن از محصولات دیگر.

۱۴

راهنمای بقای سارا

سارا دانش خود را در مورد فراز و نشیب های زندگی یک کار آفرین با شما به اشتراک می گذارد. فلسفه پایه فکر او را که برای موفقیت او حیاتی بوده است یاد بگیرید، از ساخت یک سیستم حمایتی تا مدیریت زمان و تردیدهای خود.

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
100000
شروع کنید

منابع

کتاب کار کلاس

دانلود کرده و با کلاس همراهی کنید.

دانلود کتاب کار

برای دانلود باید دانشجوی این کلاس باشید.