ویل رایت

آموزش عملی و تئوری ساخت بازی

مشاهده قسمت یکم
بررسی اجمالی
برنامه درسی

اکتشاف در فضای احتمالات

هنر و دانش طراحی بازی و آموزش ساخت بازی را از ویل رایت، مغز متفکر برخی از برترین بازی های شبیه سازی (همچون SimCity و The Sims)، بیاموزید. ویل به شما می آموزد چطور بازی هایی بسازید که به گیمرها قدرت بخشیده و خلاقیت آن ها را برمی انگیزد. طی این کلاس آموزش ساخت بازی، دسته ابزارهای مورد نیاز برای درک روانی از بازیکن را شکل می دهید، همچنین با رویکرد ویل به ارائه ایده ها، ساخت نمونه اولیه، تست بازی و تشکیل گروه ویژه آشنا می شوید.متفاوت ترین آموزش ساخت بازی از ویل رایت را هم اکنون در مسترکلاس آنلاین ببینید. این آموزش ساخت بازی شامل ۲۱ قسمت می باشد. برای اولین بار در ایران ویل رایت آموزش ساخت بازی می دهد. ,

آنچه دریافت می کنید
۲۱ درس ویدئویی
محتوای آموزشی اختصاصی
100% ضمانت کیفیت

دو راه شرکت در کلاس

محبوب ترین روش

اشتراک طلایی

دسترسی نامحدود به تمام کلاس های 82 استاد - شامل ویل رایت - برای یکسال
1.0۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه
خرید اشتراک طلایی

خرید این کلاس

دسترسی نامحدود به کلاس ویل رایت برای یکسال
۱۰۰.۰۰۰ تومان / سالانه

پایه های طراحی بازی

درس ۰۱
با معلم جدید خود ویل رایت آشنا شوید؛ طراح با بصیرت پشت بازی های سیمز. شما در مبحث اول قواعد پایه فرآیند چند رشته ای طراحی بازی ویل را خواهید آموخت.

تولید مفاهیم بازی

درس ۰۲
برای ویل دنیاهای طبیعی و اجتماعی منابع غنی داده ها هستند. ببیند که انگیزه ساخت و الهامات بازی سیمز و اسپور چه چیزهایی بوده اند و یاد بگیرید که چگونه می توانید ایده های خود را از طریق تحقیقات با دامنه وسیع بیابید و شکل دهید.

نمونه های اولیه

درس ۰۳
تولید نمونه های اولیه فراوان، بخش اصلی فرآیند طراحی بازی ویل را تشکیل می دهد. روش های مختلف ساخت نمونه اولید را سیاحت کنید و بیاموزید که چگونه می تواند چیزهای لذت بخش را در مراحل اولیه طراحی بازی بیابید.

ارتباط بین بازی و داستان

درس ۰۴
بازی ها توانایی این را دارند که عواطفی خلق کننده که رسانه دیگر از آن ناتوانند، چرا که در آن ها این اجازه به بازیکن داده می شود که داستان خود را خلق کنند. ویل به شما می آموزد که در بازیکن خود چگونه حس کنشگری و مسئولیت ایجاد کنید و به ابزار بیان احساسات ببخشید.

واشکافی روان بازیکن

درس ۰۵
ویل معتقد است که تولید بازی همانقدر که در مورد برنامه نویسی برای بازی است، در مورد برنامه نویسی مغز بازیکن نیز هست. استراتژی های ویل را برای خلق بازی های گیرا که روان بازیکن را نیز در نظر می گیرند یاد بگیرد.

طراحی تجربه های بازیکن محور

درس ۰۶
ویل معتقد است که شکست در بازی برای کمک به یادگیری بازیکن حیاتی است، و تولید شکست به عنوان یک مکانیسم لذت بخش، بخش کلیدی طراحی بازی است. یاد بگیرید که چگونه ویل از طریق تجربه بازیکن آن ها را سرگرم می کند.

توسعه یک زبان مخصوص بازی

درس ۰۷
بازی های نظامات نشانه ها و نمادها هستند تا از طریق آن ها با بازیکن ارتباط برقرار کنند. ویل به شما می آموزد که چگونه زبان بازی خود را خلق کنید و از آن استفاده کنید تا به بازیکنان قواعد بازی را بیاموزید.

طراحی زیبایی شناسی تصویری

درس ۰۸
زیبایی شناسی تصویری شما به شما کمک می کند که زبان بازی خود را معنا کنید و طرح کلی بازی را تحت تاثیر قرار دهید. ویل با شما نکاتی را به اشتراک می گذارد که به وسیله آن ها می توایند زیبایی شناسی خود را کشف کنید و با کارگردان های هنری و نقاش های بازی همکاری کنید تا به نگرش خود دست پیدا کنید

ساز و کار بازی

درس ۰۹
ساز و کار بازی ها، تعامل با نظام بازی را تحت کنترل قرار می دهد. ویل به شما می آموزد که چگونه ساز و کار را در بازی های دیگر شناسایی کنید و چگونه برای بازی خود ساز و کاری انتخاب کنید که تجربه بازیکن از بازی را ارتقا می بخشد.

بازی اولیه: موری

درس ۱۰
ویل را ببینید در حالی که با یک طراح بازی دیگر دیدگاه های خود را به اشتراک می گذارد و به بررسی نمونه اولیه بازی او می پردازد و به او پیشنهاداتی برای تمرکز بیشتر روی بخش های مختلف می دهد.

تکرار در قلمرو بازی

درس ۱۱
یک فرآیند تکراری می تواند به طور مستمر طراحی شما را بهبود بخشد. راهبردهای ویل برای تمرکز و تکرار در بخش های مختلف بازی را بیاموزید، از جمله روش مفید او با نام "ویژگی تریاژ".

مطالعه موردی نمونه اولیه بازی: پروکسی

درس ۱۲
ویل و برنامه نویس او نمونه های اولیه برای بازی در حال ساختی که دارند، یعنی پروکسی را آشکار می سازند و در مورد آن صحبت می کنند. ببینید که همکاری و تولید نمونه اولیه چگونه تصمیمات در مورد طراحی بازی را تحت تاثیر قرار می دهد.

تست و آزمون بازی

درس ۱۳
به عنوان یک طراح بازی، بازخورد بازیکن مهم منبع اطلاعات است و تست بازی اولین شانس شما برای ورود به ذهن بازیکن است. ویل به شما نحوه کاربرد تست بازی را آموزش می دهد تا از آن طریق مخاطب خود را بشناسید و بارخورد او را تفسیر کنید.

طراحی زیبایی شناسی صوتی

درس ۱۴
جلوه ها و کیفیت صدایی خوب می تواند به شکل قابل توجهی تجربه شما از بازی را بهبود بخشد. یاد بگیرید که چگونه از موسیقی و طراحی صدا می توانید برای گسترش تخیل بازیکن خود و عمق بخشی به تجربه عاطفی او بهره ببرید.

استقرار ایده ها

درس ۱۵
زمانی که نوبت به اعلام ایده های خود می رسد، تنها یک ایده با بقیه افکار سازگار نمی شود. وی نکاتی را برای ساختار بندی نطق آغارین و دستکاری پیام شما در بازی با شما به اشتراک می گذارد تا با قشر عظیمی از مخاطبان در ارتباط قرار بگیرید.

بازی اولیه: بازار اشباع شده

درس ۱۶
ویل به طراح بازی ای که در بخش های پایانی طراحی بازی به سر می برد بازخوردها و نکاتی ارائه می دهد.

انتخاب و درک پلتفرم مناسب بازی

درس ۱۷
زمانی که انتخاب می کنید از چه بستری برای بازی استفاده کنید به طبع مخاطبان که می خواهید این بازی به دست آن ها برسد نیز انتخاب کرده است. ویل مسائلی که در این مورد باید در نظر داشته باشید را، از جمله میزان استقلال از ناشر، مدل تجاری بازی و سخت افزار مورد نیاز آن برای شما شرح می دهد.

طراحی سیستم

درس ۱۸
شناخت پایه های طراحی سیستم به شما کمک می کنید که بتوانید کنش های پربار تری در بازی خلق کنید. ویل مواردی را که هنگام طراحی یک سیستم کنشی و فعال برای بازیکننان باید در نظر بگیرید را با شما به اشتراک می گذارد.

رهبری و همکاری

درس ۱۹
طراح ارشد وضعیت را بقیه تیم بازی سازی مشخص می کند و کمک می کند که فرآیند تولید مسیر خوبی طی کند. فنون رهبری ویل را بیاموزید و ببیند که چرا او معتقد است که خلق یک فضای همکاری اهمیت بالایی دارد.

آینده طراحی بازی

درس ۲۰
چه چیزی در انتظار بازی هاست؟ ویل به گمانه زنی در مورد آینده بازی ها دست می زند و به طراحان بازی توصیه می کنید که در مقابل خیزش تکنولوژی های جدید با ذهنی باز عمل کنند.

ایده های نهایی

درس ۲۱
ویل در پایان کلاس های خود شما را تشویق می کنید که از جعبه ابزار، دیدگاه ها و رویکردهای خود برای ساخت چیزی بدیع و شگفتی آور بهره کامل را ببرید.
ویل رایت
آموزش عملی و تئوری ساخت بازی

ویل رایت

آموزش عملی و تئوری ساخت بازی

۲۱ درس

همکاری، ساخت نمونه اولیه، تست بازی. ویل رایت، سازنده سری بازی‌های سیمز فرآیند طراحی بازی‌ای را برای شما تشریح می‌‌کند که خلاقیت درون بازیکنان را به عرصه ظهور می‌گذارد.

٪۱۰۰ انحصاری

برای دسترسی به ویدیوهای آموزش ساخت بازی و موارد اختصاصی همین امروز ثبت نام کنید. با سرعت دلخواه خود روی تلفن همراه یا رایانه شروع به یادگیری آموزش ساخت بازی کنید.

خرید تمامی کلاس ها
با خرید اشتراک سالیانه به این کلاس نیز دسترسی دارید
 ۱۰۰.۰۰۰ تومان برای زیرنویس فارسی و انگلیسی
دسترسی مادام العمر به محتوای دوره

قسمت یکم کلاس

ویدئو کامل قسمت یکم و موضوعات کلاس را ببینید

اکتشاف در فضای احتمالات

هنر و دانش طراحی بازی و آموزش ساخت بازی را از ویل رایت، مغز متفکر برخی از برترین بازی های شبیه سازی (همچون SimCity و The Sims)، بیاموزید. ویل به شما می آموزد چطور بازی هایی بسازید که به گیمرها قدرت بخشیده و خلاقیت آن ها را برمی انگیزد. طی این کلاس آموزش ساخت بازی، دسته ابزارهای مورد نیاز برای درک روانی از بازیکن را شکل می دهید، همچنین با رویکرد ویل به ارائه ایده ها، ساخت نمونه اولیه، تست بازی و تشکیل گروه ویژه آشنا می شوید.متفاوت ترین آموزش ساخت بازی از ویل رایت را هم اکنون در مسترکلاس آنلاین ببینید. این آموزش ساخت بازی شامل ۲۱ قسمت می باشد. برای اولین بار در ایران ویل رایت آموزش ساخت بازی می دهد. ,

هر زمان، هرجا

با شرایط خودتان، با روند خودتان، روی موبایل، دسکتاپ، لپ تاپ و یا تلوزیون هوشمند بیاموزید

۶۴ صفحه کتاب کار

همراه با یک کتاب کار در کنار کلاس‌های درسی شامل یک قالب مستند آموزش طراحی بازی برای استفاده شما در کارهایتان.

۲۱ درس ویدیویی

سازنده
دانشجویان به مسترکلاس میانگین نمره 4.7 از 5 ستاره را داده اند
ما رضایت 100% را برای تمامی خریدها ضمانت می کنیم

برنامه درسی

۰۱

پایه های طراحی بازی

با معلم جدید خود ویل رایت آشنا شوید؛ طراح با بصیرت پشت بازی های سیمز. شما در مبحث اول قواعد پایه فرآیند چند رشته ای طراحی بازی ویل را خواهید آموخت.

۰۲

تولید مفاهیم بازی

برای ویل دنیاهای طبیعی و اجتماعی منابع غنی داده ها هستند. ببیند که انگیزه ساخت و الهامات بازی سیمز و اسپور چه چیزهایی بوده اند و یاد بگیرید که چگونه می توانید ایده های خود را از طریق تحقیقات با دامنه وسیع بیابید و شکل دهید.

۰۳

نمونه های اولیه

تولید نمونه های اولیه فراوان، بخش اصلی فرآیند طراحی بازی ویل را تشکیل می دهد. روش های مختلف ساخت نمونه اولید را سیاحت کنید و بیاموزید که چگونه می تواند چیزهای لذت بخش را در مراحل اولیه طراحی بازی بیابید.

۰۴

ارتباط بین بازی و داستان

بازی ها توانایی این را دارند که عواطفی خلق کننده که رسانه دیگر از آن ناتوانند، چرا که در آن ها این اجازه به بازیکن داده می شود که داستان خود را خلق کنند. ویل به شما می آموزد که در بازیکن خود چگونه حس کنشگری و مسئولیت ایجاد کنید و به ابزار بیان احساسات ببخشید.

۰۵

واشکافی روان بازیکن

ویل معتقد است که تولید بازی همانقدر که در مورد برنامه نویسی برای بازی است، در مورد برنامه نویسی مغز بازیکن نیز هست. استراتژی های ویل را برای خلق بازی های گیرا که روان بازیکن را نیز در نظر می گیرند یاد بگیرد.

۰۶

طراحی تجربه های بازیکن محور

ویل معتقد است که شکست در بازی برای کمک به یادگیری بازیکن حیاتی است، و تولید شکست به عنوان یک مکانیسم لذت بخش، بخش کلیدی طراحی بازی است. یاد بگیرید که چگونه ویل از طریق تجربه بازیکن آن ها را سرگرم می کند.

۰۷

توسعه یک زبان مخصوص بازی

بازی های نظامات نشانه ها و نمادها هستند تا از طریق آن ها با بازیکن ارتباط برقرار کنند. ویل به شما می آموزد که چگونه زبان بازی خود را خلق کنید و از آن استفاده کنید تا به بازیکنان قواعد بازی را بیاموزید.

۰۸

طراحی زیبایی شناسی تصویری

زیبایی شناسی تصویری شما به شما کمک می کند که زبان بازی خود را معنا کنید و طرح کلی بازی را تحت تاثیر قرار دهید. ویل با شما نکاتی را به اشتراک می گذارد که به وسیله آن ها می توایند زیبایی شناسی خود را کشف کنید و با کارگردان های هنری و نقاش های بازی همکاری کنید تا به نگرش خود دست پیدا کنید

۰۹

ساز و کار بازی

ساز و کار بازی ها، تعامل با نظام بازی را تحت کنترل قرار می دهد. ویل به شما می آموزد که چگونه ساز و کار را در بازی های دیگر شناسایی کنید و چگونه برای بازی خود ساز و کاری انتخاب کنید که تجربه بازیکن از بازی را ارتقا می بخشد.

۱۰

بازی اولیه: موری

ویل را ببینید در حالی که با یک طراح بازی دیگر دیدگاه های خود را به اشتراک می گذارد و به بررسی نمونه اولیه بازی او می پردازد و به او پیشنهاداتی برای تمرکز بیشتر روی بخش های مختلف می دهد.

۱۱

تکرار در قلمرو بازی

یک فرآیند تکراری می تواند به طور مستمر طراحی شما را بهبود بخشد. راهبردهای ویل برای تمرکز و تکرار در بخش های مختلف بازی را بیاموزید، از جمله روش مفید او با نام "ویژگی تریاژ".

۱۲

مطالعه موردی نمونه اولیه بازی: پروکسی

ویل و برنامه نویس او نمونه های اولیه برای بازی در حال ساختی که دارند، یعنی پروکسی را آشکار می سازند و در مورد آن صحبت می کنند. ببینید که همکاری و تولید نمونه اولیه چگونه تصمیمات در مورد طراحی بازی را تحت تاثیر قرار می دهد.

۱۳

تست و آزمون بازی

به عنوان یک طراح بازی، بازخورد بازیکن مهم منبع اطلاعات است و تست بازی اولین شانس شما برای ورود به ذهن بازیکن است. ویل به شما نحوه کاربرد تست بازی را آموزش می دهد تا از آن طریق مخاطب خود را بشناسید و بارخورد او را تفسیر کنید.

۱۴

طراحی زیبایی شناسی صوتی

جلوه ها و کیفیت صدایی خوب می تواند به شکل قابل توجهی تجربه شما از بازی را بهبود بخشد. یاد بگیرید که چگونه از موسیقی و طراحی صدا می توانید برای گسترش تخیل بازیکن خود و عمق بخشی به تجربه عاطفی او بهره ببرید.

۱۵

استقرار ایده ها

زمانی که نوبت به اعلام ایده های خود می رسد، تنها یک ایده با بقیه افکار سازگار نمی شود. وی نکاتی را برای ساختار بندی نطق آغارین و دستکاری پیام شما در بازی با شما به اشتراک می گذارد تا با قشر عظیمی از مخاطبان در ارتباط قرار بگیرید.

۱۶

بازی اولیه: بازار اشباع شده

ویل به طراح بازی ای که در بخش های پایانی طراحی بازی به سر می برد بازخوردها و نکاتی ارائه می دهد.

۱۷

انتخاب و درک پلتفرم مناسب بازی

زمانی که انتخاب می کنید از چه بستری برای بازی استفاده کنید به طبع مخاطبان که می خواهید این بازی به دست آن ها برسد نیز انتخاب کرده است. ویل مسائلی که در این مورد باید در نظر داشته باشید را، از جمله میزان استقلال از ناشر، مدل تجاری بازی و سخت افزار مورد نیاز آن برای شما شرح می دهد.

۱۸

طراحی سیستم

شناخت پایه های طراحی سیستم به شما کمک می کنید که بتوانید کنش های پربار تری در بازی خلق کنید. ویل مواردی را که هنگام طراحی یک سیستم کنشی و فعال برای بازیکننان باید در نظر بگیرید را با شما به اشتراک می گذارد.

۱۹

رهبری و همکاری

طراح ارشد وضعیت را بقیه تیم بازی سازی مشخص می کند و کمک می کند که فرآیند تولید مسیر خوبی طی کند. فنون رهبری ویل را بیاموزید و ببیند که چرا او معتقد است که خلق یک فضای همکاری اهمیت بالایی دارد.

۲۰

آینده طراحی بازی

چه چیزی در انتظار بازی هاست؟ ویل به گمانه زنی در مورد آینده بازی ها دست می زند و به طراحان بازی توصیه می کنید که در مقابل خیزش تکنولوژی های جدید با ذهنی باز عمل کنند.

۲۱

ایده های نهایی

ویل در پایان کلاس های خود شما را تشویق می کنید که از جعبه ابزار، دیدگاه ها و رویکردهای خود برای ساخت چیزی بدیع و شگفتی آور بهره کامل را ببرید.

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
100000
شروع کنید

منابع

کتاب کار کلاس

دانلود کرده و با کلاس همراهی کنید.

دانلود کتاب کار

برای دانلود باید دانشجوی این کلاس باشید.